Dagen..

Idag har jag inskolat mig på anderstorp hos en som jag ska vara personlig assistent åt. Det var en rätt skön dag. Vi satt å såg på tv, spelade kort å tog det lugnt. Tiden gick då väldigt fort iaf :) Sen for jag och mamma på stan och köpte tyg till kjolen som hon ska sy till mig. Jag hann även träffa 2 stycken från jobbet, som va och valde gardiner till nya lokalen..så då fick jag vara lite smakråd. Träffade även Jenny C, man tror inte att man ska träffa så himla många på en tygaffär, men tydligen så :)

Nu måste jag gå å försöka hitta nå kläder jag kan ha på mig ikväll..inte det lättaste, jag har ju inga nya kläder :(
Skulle va kul att ha nåt nytt, de va typ ändå längesen jag köpte nya partykläder...i somras köpte jag nya nästan till varje helg :P Men nu har jag lite mindre pengar, så de är lite svårt då...Jaja dom får stå ut med mina gamla kläder..

Sen ska vi iaf till sofie å käka..blev bara jag, krille, anna, sofie å peter, men de blir kul..sen kommer ju resten av gänget :) Sen utgång, vet inte vars men..

Nä, nu blir det duschen och klädval...

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0