...

Nu sitter jag här i jacka och täckbyxor!!
Skulle fara och se på killarnas match, så jag följde med krille när han for. Jag tänkte att jag kan ju sitta på läktaren när dom har uppvärmning och läsa lite skolböcker..
Men då är det ju klart att sunnanå har match före, så då är det inträde så jag inte får mej in. Å jag orkar inte stå utanför i typ en halvtimme och inte göra nånting...så då fick jag fara hem igen. Tur att det inte är så jättelångt iaf.

Jobbigt att det ska snöa. Hörde att de kan komma upp till 2 dm snö idag:S Inte kul. Nu ska ju snön försvinna...

Å jag vet inte hur jag sak göra i sommar..vilket jobb jag ska ta. Ville ju byta först till pers.ass. Men de känns inte lika kul längre..tror jag kommer att bli less de väldigt fort..så det kasnke blir hemtjänsten iaf..å bara extra jobb på a-torp..

Skolan är jag fortfarande less..å ha vare de väldigt länge. De enda som är roligt är klasskompisarna. Vet inte riktigt om det är min grej att vara förskolelärare. Om jag fortafarande tycker det är tråkigt efter VFUn så kommer jag nog att hoppa av...

Ååh..vill veta vad jag ska göra med mitt liv!! Jag tror jag är världens mest veliga person..

Det stör än att jag inte har fått veta vem som smsade imorse...du vågar ringa!! eller tänk om det är en snuskgubbe..elelr bara nån som har ringt fel?! Fast de kan ju ha vare nån rolig människa också..

Nu ska jag fara tillbaks till norrvalla å se om jag kommer mej in nu då..eller om bastu och ska ha inträde...

Kommentarer
Postat av: elina

Jag är också en riktig velare, hoppas att du vill gå kvar iaf, annars kommer vi att sakna dig ju!

2008-04-14 @ 10:43:31
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0