jobb:S

Idag ringde chefen..kl8. Pigg och glad(?) svarade jag i telefon...men hon blev ju inte så glad.
Men det var ju inte helt oväntat. Jag försökte förklara att jag ahde blivit Erbjuden 3 andra jobb,
men att jag kan ju jobba halva sommarn i hemtjänsten iaf. Men det var verkligen inte populärt. Hon sa att hon skulle ringa upp igen efter att hon hade pratat med sin kollega(våran andra chef) Jag hoppas hon har tänkt ringa upp idag å snart. Inte för att jag tror att hon har nåt bra att säga men...idag skulle ju också hon från handikapp ringa och då skulle jag ha bestämt mej hur jag skulle göra :S

Plus att jag har fått ett mail från den första jag pratade med på handikapp om att hon har en till brukare som jag kan få jobb hos. Men nu tror jag att jag ska hålla mej till hon på mb eller ass.patrullen...om jag ens får sluta på hemtjänsten för chefen...

Idag Måste jag plugga!! Jag är verkligen sämst på det...
å på torsdag börjar praktiken:S Nog för att dom är jättesnälla och trevliga på förskolan som jag ska vara på men, det känns ändå lite jobbigt att vara där i 5 veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0