lååång dag

Idag hade vi rörelse på skolan på förmiddan..typ kul :)
Eftermiddan seminarium. Igentligen till 4. Men tur vi sluta lite tidigare så jag hann hem å duscha av mej lite..kände mej inte så superfräsch efter förmiddans rörelselekar. Nu ska jag snart på a-torp på min andra och sista inskolningsdag. 16-21.30. Jag kommer att vara dötrött ikväll. Fast desperates ska jag nog orka se :P

Å jag kom ju på att det är nästa vecka vi har VFU, kanske borde ringa dit å säga att jag ahr tänkt komma..
jag måste ringa chefen också...fast jag ahr fortfarande inte bestämt vilket jobb jag ska ta. Jag ahde visst 4 st att välja mellan.. Hemtjänsten, pers.ass på a-torp, pers.ass på mb eller assistentpatrullen. Måste ha bestämt mej imorrn!! hmm....

Kommentarer
Postat av: elina

jag fick också jobb på a-torp fast på gruppboende så det blir det för mig i sommar iaf:) Hoppas du kan bestämma dig snart! :)

2008-04-16 @ 08:33:04
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0