telefon..

Har ringt typ 1000 telefonsamtal idag..eller typ 4, men jag hatar att ringa till kommunfolk..
Chefen är då iaf helt omöjlig att få tag i..men nu har jag då lämnat ett meddelande, så jag hoppas hon ringer upp imorgon..
Åsså har jag ringt min praktikplats och dom satt ute och grillade hamburgare å hade det mysigt :)
Å kommunväxeln var ju helt konstig idag..."tryck * om du vill komma till växeln" jag trycker * "tryck 9 om du vill komma till en telefonist" jag trycker 9. sen upprepar rösten samma sak hela tiden att jag ska trycka 9..men jag kommer inge längre än det..störande!!

Å Krille har blivit uppsagd :( Dom har för lite jobb nu...så nu har han 2 månader på sig att hitta nå nytt..
lite konstigt..han har ju ändå jobbat där i typ 3 år :S

Nu ska jag sätta mej på balkongen och läsa lite..kändes gansak opeppande, böckerna verkade inte så superintressanta...men skönt att sitta ute iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0