Vem är du?

Vem är det som ringer och lägger på? Imorse blev jag väckt av att hemtelefonen ringde..dolt nummer, men ingen där. Igår hände samma sak 2 gånger. Lite störande.

Vad händer idag då?! Jag vet inte. Jag borde igentligen fara in till stan och köpa tyg till kjolen som mamma ska sy till mej. Och fotbollsstrumpor. Jag har typ en blå, en röd och en grön strumpa..hur nu det går till :S Men jag orkar inte fara in till stan, det är jobbigt. Då måste man antingen åka buss å slösa pengar på det, eller köra bil och försöka hitta nån parkeringsplats och slösa pengar på det. Och cykla orkar jag inte, nu har det ju snöat igen..så det är nog inte så lätt att cykla. Jag kanske tar det på torsdag istället före skolan, då måste jag ju ändå in till stan.

Å jag måste ringa chefen idag och berätta om mina sommarplaner :S Längtar inte...tror inte hon blir så glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0