Allt

Nu har jag shoppat lite. Gick lite bättre idag när jag hade Sofie med mej :)
Blev en skjortklänning, en tröja, ett skärp å två sjalar :D hihi..är som kul när man kommer hem me massa kassar.
Men nu är jag fattig igen. Fast nästa vecka kommer ju lönen.

Å nu måste jag ta tag i jobbsökandet. Känns jobbigt som fan. Men det är ju ganska skönt att ha ett jobb :P
Ska iaf jobba imorrn å på torsdag. Har ändå fått jobba mer än jag hade trott. Trodde inte jag skulle få jobba nånting efter sommarn eftersom vi var så många vikarier som skulle vara kvar..

Förresten så ska jag sätta ut alla mina böcker på blocket så jag får mej nå extrapengar.
Lär ju inte behöva dom böckerna nu.

Fest fredag och lördag. Är peppad på lördan. Fredan kändes lite jobbigt bara. Men vi får se hur det blir. Det dumma är bara att jag har sagt att vi kan va hos mej, så känns ju lite dumt å dra sej ur då. Men jag får se närmare helgen hur pappad jag är då..

Å jävla regn säger jag bara. Har regnat konstant hela dagen. Man blir som lite instängd. Trodde jag skulle få mej ut å gå ikväll, men så blir det nog icket.

Nästa vecka ska jag nog köpa gymkort på friskvårds. Det blir skönt å komma igång å träna igen. Har ju vare helt förslappad hela sommarn..haha ;) Å så länge jag typ är arbetslös så är det ju som kul å ha nåt å göra.

Oj, nu blev de en massa tjoller. Bajjbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0