Emelie :)

Idag när jag jobbade komme det två tjejer som skulle klippa gräset på gården utanför. Jag tyckte jag kände igen en av dom. Och när hon vände sej om såg jag att det var Emelie som jag går/gick skola med :) Det var jättekul å träffa henne. Har ju inte träffat nån från klassen sen före praktiken. Å vi sa att vi borde ju styra upp nån fest snart. Typ nästa helg. Skulle ju va jättekul och hinna träffa alla(dom jag var med) före jag far till Norge. Hoppas alla kan då?!

Efter jobbet for jag till mormor å käka surströmming. Det va gott! Åsså fick jag jordgubbar å glass också :D

Nu ska jag gå med tvätten, sen ska jag försöka he mej ut å gå en sväng. Kändes lite jobbigt nu. Men det är ju skönt efteråt.

Ikväll får vi se vad som händer?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0