????????

Åååå..panik!!!!! Igår när jag kollde priserna till Alperna kostade det 4000/pers.
Nu kostade det över 8000! Hoppas det är nåt fel. Det har jag ju inte råd med. Fan.
Måste ringa sofie!

Idag har iaf jag å Hanna skrive på kontraktet som vi ska lämna till hyresvärden.
Så snart är det fixat iaf :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såg nu att det som kostade 8000 var om man skulle fara dit i december. Å det fanns inga resor före det. Så det är alltså slut :( Så jävla surt alltså! Vi va för sega med att boka. Igår fanns det ju resor, men idag var det slut. Faaaan!!
Jag var ju så himla peppad på fara dit. Ååh, jag blir fan lessen. Så jävla surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0