Feest

Var på systemet nyss å köpte lite vin. Åsså kom jag kassan å skulle betala å jag tog fram legget å väntade på att hon skulle fråga efter det. Men det gjorde hon inte. Ser jag så gammal ut?! Eller är det kanske för att hon kände igen mej, för att jag har vare där typ varje vecka i sommar?! :P Haha, börjar vara lite stammis på systemet. Det är ju bra! :/

Nu måste jag försöka peppa upp mej för fest ikväll. Kände mej lite mindre pappad nu igen. Men det ska nog bli kul. Kanske inte följer med dom ut, kändes lite jobbigt. Men vi får se ikväll :)
Imorrn kanske det blir bastufest. Skulle va himla kul. Gud va jag har längtat efter bastufesterna. Dom va ändå himla roliga. Fast blev oftast ganska spårade. Haha. Är lite farligt å dricka när man bastar. Men kul äre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0