Ledig med pengar...

Imorse när jag kom till jobbet var Emelie också på jobbet. Hon var ju sjuk, jag skulle ju jobba för henne. Så då var vi alltså två som skulle jobba på samma tur. Men det blev iaf så emelie for hem igen och tog en till sjukdag. Fan också. hade vare så jävla skönt å fara hem å sova. Fast jag tänkte ju som att jag behöver ju pengarna ändå. Men då fick jag ju veta sen att blir det sådär, så är det den ordinarie som ska jobba å vikarien ska fara hem, men ändå skriva upp tiden, eftersom man ändå var utringd. Åh, jag ahde alltså kunnat va hemma hela dagen idag och fått betalt. WTF. Menmen, nu äre som de är. Tur jag inte har världens jobbigaste dag...

När jag kommer hem blir det nog att fara på matfesten å käka me sofie å jenny :) Sen kanske det blir ut i skogen å plocka blåbär..haha. Få se om jag orkar.


Igår kom Sofie till mej å vi satt å skvallra å tjollra på, sen for vi till Micke å fortsatte å prata å tjollra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0