Negg!

Typ världens tråkigaste dag idag. Å den började ju som bra också.
Klockan sju ringde nån från jobbet. Men jag svarade inte, för jag orkar verkligen inte jobba.
Dom ringde 3 gånger. Men jag dissa dom..haha. Hoppas dom fick tag i nån.
Men sen va de ju skitsvårt å somna om. Åsså börja de ju åska som fan också. Så då va de ju inte heller så lätt å sova.
Låg iaf å halvsov till 10 typ. Nu har jag äte frukost. Men sen då?! Det går ju typ inte göra nånting idag. Tråååk!
Eller jag ska ju tvätta idag, men det är ju som skitkul också.
Fast sen ska jag ju på stan när Sofie slutat jobba, men man lär ju bli sjöblöt om det fortsätter å regna såhär!

Negginlägg. Men så äre idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0