Torsdag

Den här dagen gick hur fort som helst. Har jobbat från halv 8 imorse till 4.
På lunchen for jag till mormor och åt våfflor. Smarrigt :D
Sen satt jag å Hanna å snacka i en timme typ. Vi är som bra på jobba när vi jobbar samtidigt..haha :P
När jag slutade for jag på stan å hade tänkt storshoppa. Men det gick ju som det gick.
Igår var jag typ överpeppad på att köpa massa nya fina kläder. Tror det var för att jag gick själv.
Hatar verkligen att gå själv på stan. Känner mej så himla mobbad haha.
Men det blev iaf ett par jeans, två örhängen, trosor och sockar. Alltid nånting iaf. Få ta resten nån annan dag :)

Imorrn blir det också jobb. 8-12. Ganska skönt. Efter det ska jag till mormor igen å få mej nån lunch, sen ska jag följa hon på ica å hjälpa hon å handla. Sen blir det hem å börja peppa för fest :D

Himlen har typ öppnat sej här ute. Det ööööser ner!

Blir inget Norge heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0