kvällen

Alltså, jag sa ju att jag inte skulle fylleblogga nå mer. Men nu måste jag bara. Tråkigaste kvällen ever!
Först så käka vi hos Krille. Jag, Peter å Jocke. De va ganska trevligt ändå. Sen for vi vidare på en annan fest på norrböle. Där hade dom haft parmiddag. Yeey. Så kul. Nämen dom va skittrevliga å allting. Men kanske inte min typ av människor. Eller ja, jag vet inte. Kände ju som inte dom, men jaa jag blev ju som inte kär i dom precis.  Under kvällen försökte vi ringa station för å ta os in på station. Men de av nån jävla dryg turkmänniska som svara å vägra låta oss komma in. Vi ringde typ 3-4 gånger. tYp omöjligt. Vi sket i de iaf å tänkte ta oss in iaf. Vi ställde oss i kön å gick fram. jag tänkte som att jag skulle övertala dom, så vi skulle ta oss in. Men de va då en jävla turk som stod vakt i ingången också.. Drygast i världen. La på all min charm, men han va jävlart stenhård. Tråkskit. Då blev jag lite negg. Så jag vandrade vidare till verandan. hittade ett par som såg trevliga ut. Pratade lite med dom och gick in. Svårare än så avr det inte. Där inne var det  ju inte heller så jäkla ball. Kände inte så många, åsså tappa man ju bort dom man ändå kändfe där. Så då vare bara att gå å leta alla. Kuligt. Fast lite nöjd att jag tog mej in på station ändå. Men vill man så kan man :D Man måste ju vara lite positiv. Man kan ju inte annat än bli utskickad. Å de är ju inte så jävla farligt. Man lever ju bara en gång ändå. Sen så såg jag förra helgenas ragg. Han var inte ful alltså. Men då stog han ju å hångla me nån brud. Fast vad ska man vänta sej med en sån kille. Hade jag vare lite mer peppad på fest ikväll kanke jag hade fått mej ett ragg också. Men kändes typ jobbigt. Hur nu det kan kännas jobbigt. Men men. Nu ska jag försöka sova. Föresten så skrev jag nåt fult jävla inlägg på mbp. herregud. Jag ska då alltid leka psykolog. haha. God natt. Peppa på Rolig fest nästa helg. Knaaaaaaaaaaaaaas.
Krampuss

Kommentarer
Postat av: Helleja

HAHAhaha, du ragg??

2008-08-24 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0