Jaasi

Herregud. Jag måste typ börja gömma datorn när jag festar. Jag är ju inte snygg alltså.
Jajja, gjort är gjort. Jag får väl bjuda på det då.

Men vi hade iaf skitkul igår. Måste festa mer me dom :) Jag skulle ju som ta det lugnt igår. Men jag tror fan inte jag vet hur man gör. Det blev iaf lite ölspel å sång å massa roligt igår. Sen olles. Det var väl mindre kul. Men stannade inte så länge som tur va. När jag kom hem gick jag till krille å käka upp han å mickes mat. Å tjollra som fan. Åsså ser jag lite misshandlad ut idag också. Tur man är smart. Haha

Nu ska jag snart hem till Frostkåge åsså ska Emma färga mitt hår. Blir spännande! Sen tillbak till stan åsså äre bara att börja om. Ska nog basta ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0