Sommaren?!

Idag, första lediga dagen var en tråkig dag. Händer ingenting roligt. Å vädret är piss. 
Kommer vara uttråkad efter 2 dagar typ. Är som tråkigt när alla andra jobbar. Fast jag borde verkligen inte klaga nu. Har ju klagat på jobbet nu hela sommarn. Å nu när jag väl är ledig så klagar jag på det också. Alltid ska man väl klaga på nånting.  

Ikväll ska jag nog bara vara hemma å inte göra nånting. Det har inte hänt många gånger i sommar. Har jag inte jobbat kväll så har jag vare med nån. Men man kan ju behöva ha en lugn kväll själv ibland också.

Det blir nog fest på fredag me mina söta jobbarkompisar å annat folk :) Hoppas det är många som kan då bara!
Det känns som det blir nån sorts avslutningsfest för sommaren.

Å kan ju säga att det har vare en väldigt händelserik sommar i år. Båda bra och dåliga saker. Men mycket att ta in för min lilla hjärna. Haha. Å det har ni säkert märkt på hur jag har skrive här. Lite svängade humör kanske. Ibland skulle jag vilja spola tillbak och göra om vissa saker som har hänt i sommar. Är ju som alltid lätt att vara efterklok. Men för det mesta har det vare en skitrolig sommar. Mycket fest och nya roliga människor :) Vädret hade ju kunnat vara bättre, men det är inte så mycket att göra åt. Vi har haft kul iaf.

Och nu far vi snart till Norge. Och det är verkligen med blandade känslor. Kommer ju verkligen att bli en upplevelse. Å vi kom säkert ha skitkul. Men samtidigt kommer jag ju sakna alla som är kvar här skitmycke. Jag har ju aldrig vare borta så där länge nångång. Eller 3 månader är ju igentligen inte så jättelänge. Det kommer nog att gå fort. Men ändå konstigt å inte träffa dom som jag brukar träffa ganska ofta.

Nu ska jag se om jag hittar nån mat.

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0