Tisdag



Idag har jag:

  • Jobbat 8-12. Gick väldigt fort. Skönt!
  • Fixat referens så jag kan börja söka jobb :)
  • Ringt på några jobb. Men typ alla hade gått för dagen. Kl1?! Vad har dom för lyxjobb?
  • Diskat. Äntligen. Har som sagt det ett tag nu.
  • Ställt in alla koppar som stått på diskbänken sen jag flyttade in :P
  • Vare ute och gått en sväng.
  • Skrivit ett kladd CV. Inte roligt alltså..
  • Sovit i soffan en timme..haha. Men man blir som konstig när man sovit så länge..
  • Gjort och ätit kycklingwok, mumsigt.

Sen så verkar inte telenätet funka idag heller. Eller är det bara min telefon som blivit knäpp?!
Gick iaf inte ringa nånstans. Lite jobbigt när man bara har mobilen. Skulle verkligen ha köpt en vanlig telefon. Kostar ju som inget å ha den så. Kan vara ganska värt. Vill typ ha en Kobra. Dom är ju skitcoola. Tror det finns på Temagasinet eller Mique eller vad det nu är.. Fast dom är ju inte billiga precis!

 Kanske nån dag jag har råd med en sån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0