Fest med Hanna

Jaa, det är som moget att vara bakis en torsdag :D
Jag jobbade till 8 igårkväll. Sen for jag hem å duscha å så. Sen iväg till Hanna som bjöd på dricka ;) Tackar man inte nej till. Satt hos henne å tjollra ett tag, sen for vi vidare till en annan fest med nå maxmänniskor typ. Va som kul. Men vi hade nog roligast på vägen hem. Haha har typ blåmärken överallt. Jag kom ju som på att jag skulle "åka skridskor" med mina högklackade skor. Gick ju skitbra! Vi for iaf på statoil å köpte en korv å skämde ut oss lite. Sen hem till Hanna igen för å sova. Fast jag pratade ju i telefon endast 3 timmar. Trevlig jag är! Tur det tog slut batteri, annars hade de säkert blive längre :P Tog lite kort också. Lekte fotograf på hemvägen. Trodde nog jag var skitbra ;)
Här kommer några iaf! :)

 

   

   

Idag gick vi in till stan, jag köpte en biljett till juldan. Åsså köpte Hanna 2 filmer som vi satte oss å såg sen. Eller jag såg inte så mycket. Babblade mest :P Men det var en trevlig kväll. Kan jag gärna göra om! :D

Nu är jag hemma. Vill ha fetmat. Men ingen vill äta de me mej :(
Blir tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0