Helgen

Blev en mycket lyckad helg. I fredags hade Joel lagat mat till jag, Sofie, Anna, Krille å Micke. ( Micke hjälpte också till med maten) Jättegott var det iaf :) Åsså blev det lite tv-spel å tjoller. Sen iväg till bowlingkompaniet. Jag var ju lika bra som vanligt :P Straffet den här gången blev att bjuda alla på middag nångång. Men vi hann spela fler gånger och i slutet blev jag bättre. Vi spelade också om efterrätt. Och det blev Anna som fick göra den. Så nu får vi planera in middag plus efterrätt nån dag. Efter bowlingen for vi till Anna och spelade ett spel. När vi skulle skjutsa hem Joel vid 1-tiden stog det en gubbe (40-års åldern) där, full å glad. Han ville ha skjuts till Bureå, så då blev det än sväng dit också. Var hemma vid halv 3.
    
    

 


Skulle upp klockan 6 å fara å jobba. Kuuul!! Men det gick som bra. Hade delad tur. Försökte sova på timmarna, men det gick då inte så bra. På kvällen jobbade jag med Hanna, vi jobabde kortkväll så då tog jag med henne när vi slutade åsså for vi till Micke å spelade tv spel med han å Krille å drack lite vin. Skitkul hade vi. Haha. Sen for Hanna å Krille på efterfest hos Emil å kom int hem förrän 9. Jag är glad jag inte följde med ;)
Söndag blev det att sova hela dagen. Sen pizza hos mej på kvällen åsså kom Emma hit också. Mysig helg :)

     
Det är ju tur vi är snygga. Haha

Idag har jag jobbat heldag. Hade inskolning med en ny kille idag. Han va jättetrevlig, så det blir nog bra :)

Å Hanna håller på flytta idag, så ska kanske hälsa på hon ikväll eller nån annan dag i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0