Satgranne

Klockan är snart 12 och jag ska upp om 6 timmar.
Min granne har fest! En måndag! Vafan. Jag känner mej som en gammal surkärring som bara vill gå ner och klaga på dom. Men hade det vare en helgdag så hade man ju fått ta de. Men det är faktiskt måndag idag. Och det är nog inte bara jag som ska jobba imorrn. Dom spelar hur hög musik som helst. Man hör alltså vad det är för låtar dom spelar. Och dom sjunger och skriker. Jag kommer inte vara på bra humör imorrn. Dom verka ju som inte vara påväg ut heller. Eller det är väl knappast öppet nånting på måndagar, så det kommer nog låta såhär hela natten typ. Kul!!
Ååh..jaja va bara tvungen att få klaga lite.
Ska snart göra ett nytt försök å sova. Få se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0