Sov nu!!

Klockan är typ halv 1 och jag kan inte sova. Ligger bara å snurrar. Skitjobbigt! Ska upp klockan 6 imorrn. Det blir ju kul.

Idag (igår egentligen) har det inte hänt så värst mycket. Var ledig. Enda lediga dan den här veckan. Va hem till Frostkåge ett tag. Färgade håret. Möörkt blev det. Mycke mörkare än jag hade tänkt mej. Men det ska nog gå ha så också :)
Åsså ha Linus fixat lite program å grejer på min dator så det ska vara bättre..typ! Å skype har jag nu också. Så nu får alla som vill prata med mej när jag är i norge skaffa det och adda mej! :D
Jaa, annars har det nog inte hänt så mycket idag. Lugnt å skönt har det varit. Men det ha fan regna ute idag. Det var ju lite pissigt. Jag vill ha snö!


Och idag..eller imorrn. den 18e iaf, fyller Anna år. 21 år! Grattis Grattis! :)

Den här bilden kom upp när jag sökte på Grattis, så den får du av mej ;)

Nu vill jag sova. Ska göra ett nytt försök snart!
Gonatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0