Julen 2008

Blev en lite ovanlig julafton igår. Men jag hade kul iaf. Jobbade 7-16.30. Va typ kul å jobba.
Vi hade ju inte så jättemycke att göra så vi satt mest i lokalen och tryckte fika. Haha fanns hur mycket fika och godis som helst. Efter lunch var det bara jag och Hanna som jobbade. Det var skitkul. Vi va ute i backen brevid lokalen å åkte i sopsäckar. Gick tokfort. Höll ju typ på slå ihjäl mej. Åsså mejlade vi till Pavel som är i Omsk nu.Saknar han ju!
Åsså fikade vi och skrev ett julkort till resten av våra arbetskamrater. Åsså jobbade vi litegrann. Men det var ju inte så många som var hemma. For iaf till en gubbe å såg lite Kalle Anka med han :)

 

 

 



När jag kom hem från jobbet var det bara in i duschen och göra sej klar.
Var bjuden till min morbror kl 5.
När vi kom dit blev det julbord. Vi fick sitta vid barnbordet..haha. Vi rymdes inte vid det andra bordet. Som kul när den minsta är 17 år :P Men det var gott iaf. Åsså blev det en ordlek. Jag var då sämst. Inte ovanligt.
Julklappsutdelning efter det. Jag hade inte förväntat mej att få så mycket, eftersom jag inte hade önskat mej så mycket. Men jag fick jättemycket fina saker :) Tack tack!
Sen blev det efterrätt och julklappsleken. Sen Svensson Svensson och Tomten är far till alla barnen. Lika kul varje gång :)
Våran släkt är nog också lite Svensson. Vi har som våra traditioner, men det är ju som det som är lite kul också :)

   
Danne å mormor             Emma, Jag, Ida                Mamma å Linus

      
Danne, mormor, moster   Slipsherrarna                     Del av familjen Mikaelsson

Mycket mysig kväll!

Idag har jag vare ute å gått en långsväng. Få bort lite julmat..haha.
Ikväll blir det utgång med brudarna å kanske några pojkar, får se :)
Vi kanske ses!
TjiingTjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0