En månad kvar

Idag är det prick en månad tills jag far! Shit, nu är det ju som verklighet. Börjar va lite smått nervös faktiskt.

Har jobabt idag också. 7-12, sen till stan med Emma och kolla lite julklappar. Träffade mamma och pappa på stan också. Sen gick vi till salongen där Emma har praktik så fick hon klippa mej lite :) Hade tänkt ta bara topparna, men det slutade med att det blev lite kortare. Haha jag som hade tänkt spara ut håret. Det gick ju bra! :P
Efter det for jag hem. Somnade i soffan igen. Klarar typ inte av att börja 7 på morron.
Och ikväll har jag och Sofie vare på anderstorpskolan och sett Luciashowen. Superbra å mysigt var det. Lite julstämning fick jag iaf :)



Nu sitter jag och ser Titanic. Var som ett tag sen. Får se hur länge jag orkar hålla mej vaken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0