Mysdag :)

Igår gav jag och mina syskon våra föräldrar en sen julklapp, som var en trerättersmiddag.
Förrätten var en macka med massa grejs på. Gott var det iaf. Sen blev det morotslasagne och marängsviss till efterrätt :)
Det blev då uppskattat iaf!
Vi spelade även ett spel som dom hade köpt. Retro. Men jag var som dålig. Som vanligt. Men var ju typ frågor från 50-talet å så. Jag var som inte så född då. Men mormor kunde ju dom frågorna iaf :)
   

     

På kvällen for jag till Sofie, vi gick till hemmakväll och hyrde Sex and the City. Lika rolig den här gången också. Man blir så glad av den!
Idag skulle jag egentligen jobba. Men jag var inte så pigg imorse. Hade typ inte sove nånting inatt. Låg typ å snurra å hosta hela natten. Åsså var min hals helt igentäppt typ. Lät som jag var i målbrottet. Åsså kände jag mej helt knasig i skallen också.
Så då ringde jag till jobbet och sa att dom fick klara sej utan mej idag :P
Hoppas jag är bättre till imorrn. Har inte råd att vara hemma.

Nu ska jag se om jag hittar nån fler film å se. Ha nyss sett Made of Honor. Mysig film.

Kommentarer
Postat av: sofie

verka som vi åkt på samma..

jag kunde inte heller sova någe inatt, höll på bli tokig.. ont i halsen oc huvudet hade jag..peppar att man e frisk ons

2008-12-29 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0