Bäst i världen!

Jag kan ju berätta att jag och Hanna är nog sämst på allt som vi tar oss för att göra.
Igår for jag till Hanna, vi skulle göra plättar. Dom blev väl sådär. Haha. Lite tjocka och brända kasnke, meen...
Sen kom vi på att vi skulle fara ut och köra bil. Vi körde till Bureå, för jag sa att jag tyckte det var så fint där så då ville Hanna se hur det såg ut. Men den här gången fick jag då mer mardrömmar om det där stället. Körde typ på en massa äckliga, mörka skogsvägar. Sen så råka Hanna köra fast. IGEN! Haha, hon hade kört fast på dan också på jobbet. Haha, jag höll typ på dö. Vi stod på en mörk väg, med ett hus lite längre fram och fick oss inte lös. Åsså komme det en gubbe å smög mellan träden där också. Usch, å vi är som bra på skrämma upp varran också. Kändes typ som vi va me i Wrong turn. Men tillslut fick vi oss upp. Då fick jag köra. Haha, men vi hann då inte så långt då märkte Hanna att hon hade borta sin mobil. Så då vare bara köra tillbaks dit vi körde fast å leta den. Fast den hade hon visst glömt hemma, kom hon på sen.
Vi hann en sväng på statoil i Bureå också. Han som jobbade där va skitrolig. Jag köpte skumtomtar, så vi hade lite färdgodis på våran lilla biltripp ;)
Sen var det bara hem och sova. Och upp och jobba idag. Det var ju som kul också. Hade en jag skulle till på hela förmiddan så då följde jag med Hanna istället. Förmiddan gick som väldigt fort.
Vi kom fram till att vi kommer att leva väldigt länge för att vi skrattar så mycket, men sen kom vi fram till att det är nog större chans att det inte blir så, eftersom vi har hunne köra ihjäl oss före det. Vi är världens bästa bilförare alltså! :D Och det är ju som bra att vi jobbar med att köra bil då! ;)
Jaa, det var ju skitintressant!!
Nu sak jag vila innan jag sak tillbaks till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0