Gör mej frisk!!

Nu vill jag bli frisk. Igår var det så jäkla jobbigt att jobba, trodde inte jag skulle orka me hela dan. När jag kom hem åt jag, sen vid 6 tiden la jag mej i soffan å sov till 9 typ. då steg jag upp, borstade tänderna å gick å la mej i sängen. Så jag har sovit typ 13 timmar. Men det behövdes då. Fast jag avr då ännu senare på jobbet idag än igår. Även fast jag steg upp lite tidigare imorse..menmen, tur de va bara vikarier som jobba på morron. Åsså va ju vikariechefen där också, men han är ju lite konstig, så de spelar nog ingen roll att jag avr en kvart sen :P

Nu tror jag att jag ska försöka få mej ut å gå en sväng. Kan ju inte bli hur lat som helst bara för att jag är förkyld..

Kommentarer
Postat av: Kriget om FETMAN!

:D

2008-07-29 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0