Haha

Haha..vilken kväll alltså :D
Jag å sofie hade bara tänkt gå ner till älven och sätta oss ett tag å ta det lugnt,
men det slutade med att vi for på en fest på sjungande.
Kände typ inte många där, men det är ju kul å träffa lite nytt folk.

Å billigt blev det, fick det jag drack å ingen utgång sen, så helt gratis blev det. Ganska värt :)
Efter vi hade vare på sjungande ett tag for vi vidare till ett hus någerst. Men där stanna vi inte så länge, det var tydligen inte så kul:P så då började vi vandra mot stan.

Åsså fick vi en ny kompis också, som hette Harald eller nåt sånt. Det var en katt. han följde oss hur länge som helst. Han va jättesöt!

Vi kom in till stan halv 2 å tänkte gå in på olles, men då släppte dom inte in nå fler. Så då blev det frasses istället.
Sen taxi hem å sova typ 2 timmar som vanligt. Fattar inte varför jag inte kan sova.
Ska lägga mej nu ett tag å försöka sova före jag ska fara å jobba...jippie!! peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0