Jobba åt mej nån!!

åååh...varför lovade jag att jobba imorrnkväll?! Jag ångrar mej.
Varför? För att det är fest imorrn. Ja, jag har festat typ 100 helger i rad å jag behöver jobba. Men det var bara en extrakväll jag ahde tage på mej och jag ahr tage på mej hur mycket som helst sen i sommar också. Sen så är det ju kul å va med folk som man inte brukar vara med så mycket. Å ska jag till norge lär det ju inte bli så jättemycket festande. Å det är ju bara sommar en gång per år ;) Åsså lev man bara en gång, då måste man passa på å ha kul medans man kan :P

Haha..okej, lite övertalning för mej själv så jag ska få bättre samvete. Vet inte om det funkade men. Jag vill INTE jobba imorrn!! Har iaf skickat sms till nåra på jobbet. Hoppas det finns nån snäll som vill jobba :)

Nu ska jag gå å duscha å käka nån middag innan jag ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0