joodå

Det blev som en mysig kväll igår :)
Först for jag, Micke å Krille till Kåge å käkade pizza, sen en glass till efterrätt också. Det var gott!
Sen satt vi bara å såg på tv å tjollra. Efter halv 10 kom sofie också åsså for vi på hemmakväll å tänkte hyra film. När vi stod där utanför dörren så ångrade vi oss. Märkte att klockan var typ 11 å skulle vi hyra film skulle nog alla ligga å snarka i soffan efter 10 min. Så vi sket i det :P
Då tänkte vi att vi kunde gå till sigrid å sätta oss där å fika lite. Det gick ju som också bra. Vi gick dit, sen ångra vi oss..igen! Så då for vi hem till mej å spelade plump istället..haha :D Tur att vi är bra på att bestämma saker. Haha..

Idag händer det nog inte så mycket alls skulle jag tro. Ska handla lite. Å boka tvättid. Sen Måste jag äta upp köttfärsen jag har i kylen innan den blir dålig...

Kommentarer
Postat av: elina

det låter ju jättebra:) vi åker den 19 aug till teneriffa och playa del as americas. :)

2008-07-21 @ 13:03:52
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0