jooo...

Imorse när jag låg å sov...typ 9 kanske ringde telefonen. Det var ett kommunnummer. Från jobbet säkert, så jag svarade inte..orkar inte jobba åsså är jag sämst på säga nej. Sen ringde det igen men från ett mobilnummer. Men orkade inte svara då heller. Sen när jag satt å åt frukost ringde samma nummer igen. Då svarade jag å tänkte som att är det från jobbet så kan jag faktiskt säga nej. Det var en från jobbet. Han ville ha bort 3 dagar i mitten av juli, samma vecka. Tror ni jag sa nej? Nää..."jomen nog kan jag det, det går bra:)" Åh, sämst. Okej, jag jobabde inte så mycket annars den veckan, emn veckan före jobabde jag hela helgen så det blev 9 dar i rad jag kommer å jobab då!! KUL! Jaja, det är kasnke värt det när jag får lönen...

Å jag har hunne vara på stan idag å en snabbis:P Träffa syrran å köpte en present till mamma som fyller år på söndag. Jag gick in till stan. Typ jobbigt. Var ju skitvarmt. Höll på svettas ihjäl. Så då tog jag bussen hem. Men den bussfan kör ju fel. Det står moröbacke via moröhöjden på den, men inte svänger han in på moröhöjden inte. Han gasar bara förbi. Så då blev det en liten promenad från moröbacke istället...

Nu måste jag diska...är typ ett berg med disk. Finns inte en ren tallrik eller glas...usch va jobbigt det kändes.

Imorrn jobabr jag hela dan sen blir det att fara på bio å se sex and the city, sen fika på sigrid. Mys!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0