Knaaaaaaaaaaaas

åååååååååhh shit vilken kväll. Knas! Kul fast inte. Typ konstigt. Är bara det att min hjärna går på högvarv just nu. Snurrar som faan. Vet varken ut eller in.
Usch!!
Gick hem ikväll också..själv. Inte så jävla ball. Fast fick en gåkompis från norrvalla typ. En bolidenkille. Han hade haft en dålig kväll också, så vi fick gå å beklaga oss på varran..haha:P Tog fan en timme för mej å ge hem. De är fan segt alltså. men jag fick mej då hem iaf. Nu ligget syrran här å sover. Tror inte det är så populärt att jag sitter här å knappar.menmen. Det är ju ändå jag som bor här så.

Helgen?

Go natt!

Måste bara säga att det tog typ 20 minuter att skriva de här inlägget. Ville inte va lika dålig som förra onsdan. Så har ansträngt mej som fan!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0