Sex and the city

Haha..jag har typ aldrig skrattat så mycket på bio som ikväll.
Sex and the city va ju skitbra. Klockrena kommentarer :)


Det blev en rikigt kul kväll. Först bio, sen gick vi ner å satte oss på bryggan vid älven.
(va ingen som va sugen på fika så vi skippa sigrid)
Sen for jag, sofie å jenny å gick korta broarna. Efter det blev det max. Dom köpte glass.
Men jag var duktig å höll mej från det. (eller så hade jag inte råd :P)

När jag å sofie for hemmåt börja vi snacka om norge å utlandet å allting. Gud så kul det ska bli :D
Är det bra väder imorrn ska vi nog fara till falkträsket å bada å sola. Annars blir det nog stan å kolla resor.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: EmmA

jag vill oxå se :(

2008-07-03 @ 01:12:32
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0