Sol!

Ååh! Varför måste man bli så jävla bakis?? Det är hur varmt som helst ute, idag skulle det vara så jäkla skönt å ligga på stranden. Men icket, då sitter man här å är bakis som fan. Kul.
Fast undra om jag kan köra vid 12 tiden?! Jag var ju ändå inte så jäkla packad igår åsså drack jag ju vatten hela slute av kvällen plus att jag gick hem. Då kan jag ju köra hem å fara på skatan me mamma å pappa. Kul å va me dom, men då få jag då fara på stranden iaf. Skulle va så jäkla skönt idag alltså :) Sen får jag ju middag före jag far å jobbar också...Blir fan deppad om jag ska sitta här helt ensam hela dagen.

Jaa få se hur jag gör. Ska ringa hem å höra vad dom ska göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0