Fredrikstad

Åh, jag är som duktig!!

Nu har jag skjutsat mamma å pappa till flyplatsen, så nu åker dom iväg till Stockholm å sen vidare till Rom. Kuligt:)
Snackade med brorsan på msn igår å då var dom i nice i frankrike. Sen skulle dom också till Rom åsså skulle han följa mamma å pappa hem på söndag. Jag vill också utomlands nu!! :)

Pratade med Sofie idag och det blir nog att fara till Fredrikstad i Norge i slutet av september. Det ligger typ nedanför oslo å nära sverige så då kan man ju åka över å handla i sverige så blir det lite billigare :) Åsså var det ju inte jättelångt från oslo heller så då kan man ju åka dit nån gång också :) å inte heller så långt från stockholm om man vill dit å fara på bandit kasnke..haha :P Börjar känna mej lite mer peppad igen. Nu börjar vi ju som komma fram till saker så det känns som skönt :D
Nu äre bara att börja söka jobb å boende.

Åsså måste jag ta tag i min lägenhet också...vet inte riktigt hur det funkar att hyra ut i andra hand. Måste kolla upp det.
Fast det är ju mest troligt brorsan som ska bo här så det är ju skönt. Lite jobbigare om det är nån okänd människa...

Ikväll ska jag jobba. Kände mej inte så superpeppad på det. Men det är ju bara 5 timmar så det ska väl gå.

Det måste bli sol å varmt nu så priserna på sista minuten sänks. Är typ inte billigt just nu :S

Nu blir det kasnke en promenad sen ladda för jobbet...

Kommentarer
Postat av: EmmA

vars ska du jobba då?

2008-07-22 @ 15:41:33
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0