Sommar!!! :D

Gud, vilken härlig dag!
Kl 11 for ajg å sofie iväg till falkträsket å ha vare där till kl 4.
När vi kom dit var det inte så jättemycke folk..mest barnfamiljer. Vars är alla killar?!
Efter en timme typ började det droppa in killar lite då och då. Vi ahde typ en hel hög me killar bakanför oss.
Konstigt vi blev brända på ryggen...haha :P Va ju tvungen ligga så man hade lite uppsikt :)
Sen kom robert, jenny å simon också :) Det var kul.

Kl 4 for vi å hämtade madde på jobbet, sen in till stan å resia för å kolla sista minuten resor.
Hihi, så kul det ska bli :D Blir att boka 2-3 veckor före vi far...

Sen gick vi på ica å köpte mat å gick ner till älven å satte oss på bryggan :)
Se till Sofie å kolla upp lite om norge. Hitta en skitbra sida, där fanns allt! Jobb, boende, hur man fixar allt å så. Blev hur peppad som helst!!

Det har vare typ hur varmt som helst idag. Jag cyklade hem från sofie vid 9 typ å jag ahde bara klännigen då, men jag frös ändå inte...äntligen sommar :D

Jobb imorrn..sen får jag se avd som händer på kvällen :)

Go natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha...precis

du anar inte va bränd ja var på ryggen :S

men det var det kanske värt :P

2008-07-04 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0