En helt vanlig tisdagkväll

Jag jobbade igår till halv 10. Sen for jag hem å gjorde en macka å såg på tv å så. Sen skrev min kära lilla syster till mej på msn. Men det var lite svårt att fatta vad hon skrev. Mamma å pappa är ju somsagt i Rom å brorsan är å tågluffar så syrran bor i huset själv i veckan :S Jag frågade iaf vad hon gjorde, men det svaret var då lika svårt att tyda. Kom fram till att hon nog inte var så nykter. Så sant! Ringde hem, hörde musik å prat i bakrunden och en Emma som pratade...lite underligt. Så jag skvallrade till Micke å Krille vad som pågick i vårat hus. Krille var ju inte sen på att ringa till Emma och höra vad hon gjorde. Och Emma bjöd så glatt in Micke å Krille på festen. Det nappade dom såklart på. Dom ringde å "bjöd" med mej också. (Inte så populärt hos Emma kanske) Då satte vi oss i bilen och körde till Frostkåge. När vi kom dit satt det 4 onyktra ungdomar i köket (jag kände mej gammal) och spelade poker. Klädpoker. Sen kom dom ju såklart på den briljanta idén att fara och bada. Så min kära syster stod i princip på sina bara knän och bad oss om skjuts till ljusvattnet i Drängsmark. Tillslut gav vi oss för att slippa hennes tjat. (Micke å Krille kanske för att dom ville se några halvnakna brudar?!) Så då lastade vi in fylletrattarna i bilen å körde till ljusvattnet. Dom badade och hade kul. Jag är glad att dom inte drunknade. Sen blev vi less dom och skjutsade hem dom igen. Vi körde tillbaks till stan för att få i oss lite nattmat. Men det var ju såklart stängt överallt då. Då blev det statoil och en räk-ägg baguette. Vid halv 4 gick jag och la mej. Sängen har nog aldrig varit så skön tror jag.
Jaa, det var min tisdagkväll det. Lite nedkortat men...

Nu kommer snart Sofie och hämtar upp mej åsså ska vi till stranden och pressa.

Fest ikväll!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0