Dagen

Den här dagen har gått råfort. Det blev inte så hemsk dag iaf :P
Det gick då jättefort hos tandläkarn och jag ahde fina tänder....
så då hann jag ju hem till frostkåge lite tidigare..nu är jag lite mer jämnbrun på fram å baksidan..haha
Å jobbet gick då hur fort som helst. Jag kunde gå till alla jag skulle till å sen satt jag ute när jag inte hade nåt att göra :)
Efter jobbet for jag, Anna å Krille till bergsbyn å såg killarnas match åsså träfafde vi madde å jonas också :)

Vi började prata om att fara utomlands i slutet av sommarn..det skulle vara hur kul som helst :D

Imorrn ska jag upp kl 7 å fara på banken och göra klart lånet och få nyckeln till nya lägenheten..
sen blir det nog att fara å kolla lite tapeter :) kl 12 ska vi till kyrkan på brorsans student...sen blir det middag på tatung :)
Det komemr nog att gå fort imorrn också..de blir nog en bra dag :)

I helgen hittar jag gärna på nånting om det är nån som vill?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0