hehe...

Gud så pinsamt!! Igår efter vi hade tapetserat så for strömen överallt. Vi va i proppskåpet å pillra, men det hände ingenting. Så idag ringde jag vaktis å sa att han fick komma å hjälpa mej. Han kom efter typ 5 min..han titta upp i proppskåpet, tryckte på en knapp och det lyste överallt. Bra man känner sej då.. nää...
Han måste ju ha skrattat ihjäl sej när han gick ut...

Ikväll ska vi flytta alla möbler. Så ikväll blir det första natten i nya lägenheten.
Tycker typ synd om Krille. Kom å se jättetomt ut här.
Å sen att vi inte har fått lägenheten såld än å han måste bo kvar här kan ju inte vara så kul heller :S

Å jag fick byta bort midsommardagen. Jag är hur glad som helst :D Det kan inte bli bättre...

Såg att jag är ledig 4 helger i rad nu. Sen jobbar jag varannan helg. Men det hinner bara bli 3 helger på hela sommaren. Så det blev inte så himla dåligt schema iaf :)

Kommentarer
Postat av: Emma

men varför gåre inte att åka hem mere?

2008-06-11 @ 15:11:57
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis :) blir ju en toppen sommar!

2008-06-11 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0