Lägenheten

Nu är pappa i nya lägenheten och spacklar för att sen börja tapetsera :)
Jag ska börja bära över lite saker...lite konstigt känns det ju. Jag kommer att sakna den här lägenheten.
 Kommer ju att bli liiite mindre nu. Jag kom typ få cellskräck..

Igår va micke här..vi beställde hem pizza å satt å tjollra. Eller dom satt å tjollra, jag var mest trött å ville sova :P
Men det är ju alltid kul å träffa lite folk :)
Dom snacka om att festa ikväll..få se om jag orkar..fast blir det fest å dom sak va här så lär jag ju inte vilja va nykter iaf...

Förresten så måste jag säga att jag inte ska va me å spela imorrn. Min lilltå är typ dubbelt så stor. Min fot rymms knappt i fotbollsskon...plus att jag inte va så sugen på att spela. Jag har typ vare sjuk en vecka å inte kunnat träna nånting. Så lär ju orka typ 5 min :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0