Ledig till fredag

Ja, nu har jag jobbat några timmar på förmiddan. Och nu är jag ledig till på fredag. Nice :D
Undra vad jag ska göra då?! Eller igentligen har jag typ mycket att göra. Typ flytta saker som jag har kvar i andra lägenheten, å fixa här så det blir lite finare. Men då är ju jag så jäkla lat, så vi får se om jag orkar. Det skulle ju vara skönt å få det klart...men...........

Hehe..de va som inte bara en på jobbet som undrade vad jag hade gjort i ansiktet.
Men lite avslöjad jag blev. När jag sa att det var i lördags, då sa dom typ "Jaha, du hade drucke lite för mycket?!"
Jaja, så kan det gå :P

Jag hade tänkt fara ut å gå en sväng nu..men då börja de typ spöregna å åska :S Tror jag väntar med det ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0