Midsommar...

Idag ska jag och mamma börja flytta över lite saker. Eller jag har ju redan flyttat ganska mycket smågrejer. Nästan alla köksgrejer och toagrejer. Det är typ kläder och möbler kvar. Sen förrådsgrejerna..men det är ju som inte så brottom.

Nu har jag skickat sms till nåra på jobbet å frågat om dom kan jobba midsommardagen åt mej. Men dom som har svarat än så länge jobabr redan då. Typiskt! Dom sätter alla vikarier på midsommarhelgen så alla ordinarie(gamlingar) får vara ledig å ha kul på midsommar :S Okej, man tjänar bra på midsommar. Men ändå, det är bara midsommar en gång...det går ju som inte göra om helgen efter. Då får man vänta ett helt år till nästa gång...
Jag hoppas nån kan svara snart och säga att dom kan jobba då. Då skulle jag bli överlycklig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0