Morronpromenad

Nu känner jag mej som duktig. Steg upp kl 9 imorse. Kändes lite småjobbigt när väckarn ringde. Jag är ju faktiskt ledig och får sova om jag vill. Men jag fick mej upp iaf. Åt frukost å på me nå fulkläder. Sen tog jag cykeln och cyklade till Sofie. Typ det jobbigaste jag gjort. Motvind hela vägen. Å torsgatan är ju som inte den trevligste vägen nu hur som helst. Men jag fick mej dit iaf. Åsså for vi på våran morronpromenad. Blev broarna runt. Tog typ en timme. Väldigt härligt efteråt :)
Kändes ju inte så peppande å cykla hem sen. Men jag hade ju iaf medvind nu så det gick ganska bra.

Nu är klockan 12. Vad ska jag göra resten av dagen då? Kanske borde städa lite. Förresten, kom på att jag har tvättid nu. Kanske ska gå ner me tvätten då...

Fick höra att det var en till som ville komma å titta på lägenheten som verkade väldigt intresserad. Kanske blir budgivning då. Hoppas hoppas hoppas. Jag har verkligen inte råd att gå back på lägenheten nu. Jag har ju knappt råd att äta :S

Idag ska jag fara å hämta min garderob. Ska bli skönt å få lite ordning. Just nu är det kläder överallt..

Få se om det blir båtarna ikväll eller vad jag hittar på. Kändes väl inte så peppande när det är sånt här väder. Men man träffar ju lite folk iaf :D

Kommentarer
Postat av: sofie

det får vi göra om någång :)

du kan ju alltid titta förbi en svääng:)

vore ju trevligt!

2008-06-25 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0