Snart midsommar

 Jag tycker om våran vikariechef. Han är snäll.
Jag ringde till han idag eftersom jag aldrig får tag i nån människa på kommun som gör passerkort. Han sa att han skulle kolla upp det. Sen ringde han upp efter en timme å sa att han hade beställt ett. Bra! Så ska en chef vara :)

Midsommar på fredag. Satt å kollade på bilder från förra året. Var ändå en himla lyckad kväll :)

            Våran snygga midsommarstång Och jag Anna å Elin

 Jag Sofie å Peter Och folk

Hoppas på en lika kul midsommar i år :D Och hoppas vädret blir lite bättre. Annars är det ju inte så superkul å vara ute en hel kväll :S


Kommentarer
Postat av: Ida

Mobacken? Vad händer där då?! :)

2008-06-17 @ 20:45:38
URL: http://idos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0