Söndag

Idag har jag jobbat på morron. Var typ jobbigt. Fick ett larm direkt på morron, så då vare ju bara å fara iväg. Å då var jag tvungen att skicka in en gubbe på lassa. Å sen så har jag ju inte sove så överdrivet mycke i helgen, så jag var ju inte så pigg heller. Sen är ju inte mitt humör det bästa just nu heller efter allt som har hänt!! Kände mej inte så trevlig mot gamlingarna...men orka va glad jämt lixom :P
Jag slutade kl 12 å då for vi till byske å firade mormor som fyller 80 år imorrn :) Åsså fick jag se småpluttarna Alfred och Vera. Hur söta som helst :)

Nu gick jag över till Krille för å uppvakta han. Hann ju som inte de i fredags då han fyllde år :P
Men då var han inte hemma. Men lämnade iaf hans presenter, så då får han en liten överaskning när han kommer hem :)

Nu tror jag att jag ska sätta mej å se en film! Har poppat lite popcorn också.

Jobb imorrn, sen ledig till torsdag :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0