Stadsfesten, fredag

Blev en rikigt lyckad kväll igår :D
Förfest hos Isabell me massa trevligt folk..sen blev det bastubussen in till stan.
In på området å direkt till öltältet längst ner. Var skitkul å jättemycke känt folk.
Sista timmen/timmarna släppte jag å sofie loss ordetligt å stod å dansa å hoppa å sjöng/skrek vid scenen i tältet. Vi hade skitkul!! När det stängde gick vi ut å letade efterfest överallt typ, men det gick inte så bra. Tillslut for jag, Sofie å Krille hem till Micke å sov där. Alla 4 i hans säng. Åsså fick vi typ nån skrattattack, låg å skratta typ en timme :P Vi ahde det så mysigt :) Sov kasnke 2-3 timmar. Sen gick vi ut å la oss på gräset å lyssna på musik. Myspys:)
Sen blev det en liten promenad till sofie för å käka lite pizza. Satt ute på gräset då också. Värsta mysdan idag. Å jag är överlycklig att det är sol idag.
Nu ska jag typ sova ett tag, sen duscha å sen är det bara att börja om igen. Blir förfest här på moröhöjden ikväll hos nån av oss :) De är som kul när vi bor så nära varran :)

Nä, nu väntar sängen. Vi ses ikväll!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0