Snabb dag

Shit, den här dagen har gått hur fort som helst å jag har typ hunne göra hur mycke som heslt också :)

Jobbade imorse 7-12. Sen hem hämta kläder, rensa å lägga in dom i garderoben. Tog ett tag kan jag säga. Hade visst mer kläder än jag trodde :P

Kl 3 for jag in till stan å träffade sofie, elin å hennes kompis å gick å fikade på waynes.

Sen hem igen å fortsätta med kläderna. Efter det städade jag hela lägenheten å dammsugade. Inte för att jag har så stor lägenhet, men jag ahr världens sämsta dammsugare.

Middag vid halv 6. Blev kycklingwok :D Sen diska å ut å gå en sväng. Kändes lite jobbigt före, men typ skönt när jag väl hett mej ut.

Nu ska jag gå å duscha, sen blir det tvn, sen sängen.

Jobb imorrn 8-12. Sen blir det typ att göra sej iordning för fest.
Blir förfest hos Isabell. Kul kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0