Chaffis inatt

Var ju maskeradfest hos Simon ikväll. Var som trevligt. Jag var ju nykter och kände väl inte så jättemånga så superbra. Men det var kul å se vad alla hade klätt ut sej till iaf. :)

Sen for jag, Jonas, Madde å Sofie till Peter som också hade fest. Det var kul. Där kände jag som alla. Åsså var det lite sjuka diskussioner. Typ om att äta barn, negrer och vems snopp som tillhör vem. Dom hade sett boston tea party och då var det visst nåt om att känna igen gamla kompisars snoppar.  Jag såg inte det programmet tyvärr. Lät ju som lite kul. Haha. Å massa annat sjukt prata vi(dom) om. Det var kuul :D
När dom skulle ut på krogen for jag hem. Åsså ringde brorsan å ville ha skjuts från myckle in till stan. Så nu har jag skjutsat 4 18-20? åriga pojkar som luktade sprit som fan runt halva stan.

Nu sitter jag och väntar på att Hanna ska ringa. Då ska jag skjutsa henne till Kusmark. De blir najs. Jag lär ju få skratta lite iaf :D

Bilder får ni se imorrn på alla snyggingar från ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0