Jul?!

Världens längsta dag idag tror jag. Går inte fort när man inte har nånting att göra på jobbet. Va skönt att fara till mormor å äta lunch. Då slapp jag sitta i lokalen ett tag. Där jag har spenderat mesta tiden idag. Mamma, Linus å Engla var också hos mormor. Åsså hade mamma bakat lussebullar till mej :) Va supergott. Årets första lussebulle. Men jag tycker det är lite för tidigt med julgrejer än. Har sett massa hus å lägenheter fulla med ljuslingor, stjärnor, adventsstakar mm. Sen såg jag en som körde med en gran på taket också. Ska tydligen börjas i tid. Men för mej blir det nog en adventsstake på sin höjd. Man ska ju ändå bara stöka bort allt sen igen. Ikväll blir det lugnt. Ska ju upp å jobba imorrn också. Är trött som ett as nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0