Tisdag

Kollade min internetbank nyss och det var insatt 100kr på mitt konto. Har ingen aning från vem?!
Kan som int komma på nån som var skyldig mej det. Men det är väl bara å tacka å ta emot då ;)

Å jag ser helt jävla misshandlad ut. Mitt munsår sprider sej som kaniner förökar sej typ.
Nämen det ser förjävligt ut iaf. Vill typ inte visa mej bland folk. Dom lär ju bli rädd för mej.
Hoppas det har försvunnit, eller åtminstonde blive mindre före helgen.
Hur kul äre å komma till en fest på 150 pers å ha världens äckligaste läppar :S
Får hitta en ny utklädnad så jag får ha nåt för ansiktet ;)

Nu ska jag snart till stan med mamsen å försöka hitta nå skor å lite annat kanske :)

Ikväll är det käk på Kriti med jobbet. Ska bli gott hoppas jag! Hanna ska komma förbi å hämta mej så vi få fara dit tillsammans :)

Åsså ska jag förbi Micke nångång å hämta mina vantar å sjal som jag tydligen har glömt där.
Men han kom å ha så fel. För det är helt omöjligt att jag har glömt det där.
För jag har inte ens vare där när jag haft dom på mej... Men vi få väl se!! :P

Ska gå med tvätten nu..sen cykla in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0