torsdag

Den här dagen gick också rätt fort. När väckarn ringer halv 7 på morron vill man ju bara ta livet av sej. Men när man väl fått sej upp går det ganska bra. Har kört en ful liten hyrbil idag på jobbet för en av bilarna var på service. Så klockan 2 körde jag lillnissan till bildahl å hämta storaset istället. Mycket roligare å köra lillbilen. Det gick ju som ganska fort å hämta bilen, så då hann jag hem ett tag också. Slutade ju inte förrän 4 å jag hade inget kvar å göra på jobbet så då var det lika bra att fara hem ett tag. Sen tillbaks till jobbet, lämna bilen å köra hem. Rätt skön dag :)

Imorrn har jag medarbetarsamtal. Ändå skönt å göra bort det. Men det är ju kanske inte det roligaste man kan göra. Sen äre fest! :)

Hade skrive en massa annat tjoller också, men det försvann. Var nog inte tänkt ni skulle få läsa det idag :P

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0